Biram Zdravlje logo

Prijavite se na webinar Zašto djeca sve teže uče?

shadow illustration

Saznajte kako im pomoći na vrijeme.

Gost predavač je jedan od najpoznatijih stručnjaka za rani razvoj inteligencije kod djece, dr. Ranko Rajović.  

Webinar je namijenjen roditeljima, učiteljima te pedijatrima, logopedima, dječjim psiholozima, odgajateljima i ostaloj stručnoj javnosti.

Dr. Rajović, na online predavanju će objasniti što se dogodilo i koji su razlozi zbog kojih djeca sve teže uče te će sa sudionicima podijeliti niz provjerenih metoda, praktičnih primjera i korisnih savjeta o tome kako pridobiti djetetovu pažnju,  što bolje mu objasniti gradivo te ga naučiti da zavoli knjigu.

  • Datum održavanja webinara: 22. listopada 2020.
  • Vrijeme održavanja: od 18 do 19 sati
  • Mjesto: ZOOM platforma
  • Kotizacija: 75 kuna
  • Svoju uplatu izvršite na linku: https://tpos.payway.com.hr/10002053.aspx
  • Popunite tražene podatke te u polje Broj narudžbe upišite 1
  • Nakon što se uplata evidentira, na mail vam stiže link za registraciju na webinar

Generacijski problem

Naime, kako kaže  dr. Rajović djeca danas  imaju sve više problema s pažnjom i koncentracijom te više ne govorimo o izoliranim slučajevima, već o generacijskom problemu. Nedostatak duboke pažnje sprječava normalno učenje i usvajanje gradiva, a odgovore na to što možemo napraviti da se to promijeni otkrit će nam upravo  dr. Rajović u svom online predavanju.

O predavaču

Dr. Ranko Rajović je autor NTC programa učenja kroz igru koji se provodi u 17 država Europe. Dobio je priznanje međunarodne Mense (MERF – Mensa education and research foundation) za intelektualni doprinos društvu, a koje se dodjeljuje jednom godišnje.    
Predaje na pedagoškom fakultetu u Kopru u Sloveniji te je specijalist interne medicine, magistar neuroendokrinologije i doktor sportskih znanosti.

Link za uplatu i daljnju prijavu za webinar: https://tpos.payway.com.hr/10002053.aspx

 

Organizator webinara je Space2C.
Opće uvjete korištenja usluge, pročitajte na: https://bit.ly/3lK2KQh